Литюга, Юлія ВолодимирівнаГригор’єв, Микита ЮрійовичHryhoriev, Mykyta2025-01-132025-01-132024Григор’єв М. Ю. Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Григор’єв Микита Юрійович ; наук. керівник Литюга Ю. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 78 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47902У рамках даної бакалаврської роботи було детально розглянуто процес маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок у компанії «CHER’17». Дослідження включало аналіз стратегічних цілей бренду, визначення цільової аудиторії та розробку маркетингових стратегій для досягнення поставлених завдань. This bachelor's thesis examined in detail the process of marketing support for the launch of a new product at «CHER'17». The research included an analysis of the brand's strategic goals, identification of the target audience, and development of marketing strategies to achieve the objectives.uk-UAмаркетингриноканалізстратегіятоварmarketingmarketanalysisstrategyproductМаркетингове забезпечення виведення нового товару на ринокMarketing support of new product introduction to the marketOther