Півень, О. П.Пузак, Н. О.Хренов, О. М.2012-03-122012-03-122011Півень О. П. Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину II / О. П. Півень, Н. О. Пузак, О. М. Хренов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 306–314.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1246Проведено аналіз товарної, фірмової та цінової структури ринку інгібіторів ангіотензину ІІ. Визначено рівень концентрації та монополізації виробництва препаратів. Розраховано коефіцієнт ліквідності цін та встановлено сегменти ринку які характеризуються низькою конкуренцією. Обґрунтовано необхідність розширення ринку досліджуваних препаратів за рахунок вітчизняного виробництва.Have been carried an analyzed of commodity, brand and price of the market structure of inhibitors of angiotensin II. Have been defined the level of concentration and monopolization of medications. Calculated coefficient of liquidity and prices set market segments characterized by low competition. Have been carried an analyzed index of coefficients and average trade mark-up on drugsbrands. Have been justified the need to extend the market researched drugs through national production.ukпрепарати-інгібітори рецепторів ангіотензину ІІмаркетингові дослідженняринок антигіпертензивних засобівконцентраціямонополізаціяконкуренціяmedications inhibitors of angiotensin IImarketing researchmarket for antihypertensive medicationsconcentrationmonopolizationcompetitionМаркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину IIArticle659.1:661.12