Бєлявцев М. І.Лисичний Д. М.2011-10-172011-10-172010-02-04Бєлявцев М. І. Розробка методики та організаційне забезпечення стратегічного маркетингового управління підприємствами машинобудування / М. І. Бєлявцев, Д. М. Лисичний // Вчені записки : зб. наук. пр / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 145–151.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/634У роботі наведено методику стратегічного маркетингового моніторингу підприємства галузі машинобудування, а також представлено авторську систему організаційного забезпечення реалізації маркетингової стратегії машинобудівного підприємства в умовах кризи.Methods of the strategic marketing monitoring of the machine-building branch enterprise are presented in the article, the author’s system of the organizing provision of the machinebuilding enterprise’ marketing strategy realization in conditions of the crisis are given in the work.В работе приведена методика стратегического маркетингового мониторинга предприятия в области машиностроения, а также представлена авторская система организационного обеспечения реализации маркетинговой стратегии машиностроительного предприятия в условиях кризиса.ukмаркетингова стратегіямаркетинговий моніторингзовнішнє та внутрішнє середовище підприємстваорганізаційна структурабізнес-процесmarketing strategymarketing monitoringexternal and internal ambience of the enterpriseorganizing structurebusiness-processмаркетинговая стратегиямаркетинговый мониторингвнешняя и внутренняя среда предприятияорганизационная структурабизнес-процессРозробка методики та організаційне забезпечення стратегічного маркетингового управління підприємствами машинобудуванняArticle658.8:621