Попов, Олександр2024-12-262024-12-262024-11-01Попов О. Залежність використовуваних бізнес-моделей від галузі і кон'юнктури ринку [Електронний ресурс] / Олександр Попов // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листоп. 2024 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 304–306. – Назва з титул. екрану.978-966-926-511-1https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47566У статті розглядається залежність вибору бізнес-моделі (B2B, B2C, B2G) від галузі та ринкової кон'юнктури. Описано основні характеристики кожної моделі, галузеві особливості та вплив економічної ситуації на ефективність їх застосування. Визначено, в яких умовах кожна бізнес-модель є найдоцільнішою. The article examines the dependence of the choice of business model (B2B, B2C, B2G) on industry and market conditions. It describes the main characteristics of each model, industry-specific features, and the impact of economic conditions on their effectiveness. The article identifies the circumstances under which each business model is most appropriate.ukбізнес-моделіB2BB2CB2Gринкова кон'юнктурагалузеві особливостіbusiness modelsmarket conditionsindustry-specific featuresЗалежність використовуваних бізнес-моделей від галузі і кон'юнктури ринкуDependence of business models on industry and market conditionsArticle339.13