Куденко, Наталія ВолодимирівнаKudenko, N.Куденко, Наталия ВладимировнаГерасимчук, Василь ГнатовичHerasymchuk, V.Герасимчук, Василий ИгнатьевичФедорченко, Андрій ВасильовичFedorchenko, A.Федорченко, Андрей Васильевич2016-04-042016-04-042011Куденко Н. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко // Вища школа. – 2011. – № 12. – С. 87–92.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/16376Досліджено етапи становлення вітчизняного маркетингу та роль Київського національного економічного університету.Main stages of domestic marketing development and the role of Kyiv National Economic University areinvestigated.ukмаркетингДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»marketingSHEE “Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman”Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в УкраїніArticle378.12