Гребешкова, Олена МиколаївнаHrebeshkova, OlenaГребешкова, Елена НиколаевнаГорбатько, А. О.Horbatko, A.2018-04-172018-04-172018-04Гребешкова О. М. Особливості формування конкурентної позиції компанії за умов цифрової економіки / Гребешкова О. М., Горбатько А. О. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 498–503.978-966-926-228-8https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24258У роботі викладено авторський підхід до формування конкурентної позиції сучасної компанії. Запропоновано виділяти чотири проекції ідентифікації конкурентної позиції, а саме ринкову, репутаційну, поведінкову та ціннісно-цільову. Обґрунтовано доцільність чотрирьохпроекційного підходу до формування конкурентної позиції компанії, виходячи з ключових положень ресурсного підходу в стратегічному менеджменті, викликів цифрової економіки та трендів розвитку найуспішніших компаній світу.The paper describes the author's approach to the formation of a competitive position of a modern company. It is proposed to allocate four projections of identification of a competitive position, namely, market, reputation, behavioral and value-target. The expediency of the three -project approach tothe formation of a competitive position of the company, based on the key provisions of the resource approach in strategic management, the challenges of the digital economy and trends of the development of the most successful companies in the world, are substantiated.ukконкурентна позиціякомпаніястратегічний менеджментцифрова економікапостіндустріальна ераcompetitive positioncompanystrategic managementdigital economypost-industrial eraОсобливості формування конкурентної позиції компанії за умов цифрової економікиFeatures of forming competitive position of company under the conditions of digital economyArticle