Щукіна, Емма Іванівна2015-07-072015-07-072015-03-05Щукіна Е. І. Теорія і практика використання відеофонограми для формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів немовних спеціальностей / Е. І. Щукіна // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 650–655.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8427Розглянуто теоретичні та практичні засади використання відеофонограми у навчанні англійської мови для професійного спілкування студентів немовних спеціальностей. Обговорено основні шляхи та переваги такого використання та основні практичні підходи щодо реалізації цих шляхів у навчальному процесі.The article deals with theoretical and practical issues of using videophonogram in teaching English for professional communication to students who major in non-linguistic specialties. The principal ways and advantages of using videophonogram are discussed and the principal approaches to practical implementation are analyzed.Рассмотрены теоретические и практические основы использования видеофонограми в обучении английскому языку для профессионального общения студентов неязыковых специальностей. Обсуждены основные пути и преимущества такого использования и основные практические подходы к реализации этих путей в учебном процессе.ukіншомовне спілкуваннякомунікативні мовні компетенціїаудитивна та візуальна інформаціявідеофонограмаcommunicative language competenceaudio and visual informationvideophonogramиноязычное общениекоммуникативные языковые компетенцииаудитивная и визуальная информациявидеофонограммаТеорія і практика використання відеофонограми для формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів немовних спеціальностейArticle(81’243+378.147):004.774