Верба, Вероніка АнатоліївнаНижник, Ніна ОлексіївнаNyzhnyk, Nina2025-01-092025-01-092024-05-30Нижник Н. О. Удосконалення маркетингової діяльності сервісної організації : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Нижник Ніна Олексіївна ; наук. керівник Верба В. А. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2024. – 95 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47811Метою даної дипломної роботи є розробка елементів комплексу маркетингу для Приватного підприємства «Вінницька ліфтова компанія» на ринку України. В першому розділі розкриваються теоретичні основи комплексу маркетингу: розглядається маркетингове середовище, розробка маркетингових стратегій, місце продукту в комплексі маркетингу та основи формування торгівельної марки. В другому розділі проводиться аналіз стану компанії в контексті впровадження нового відділу маркетингу, аналіз українського ринку ліфтового сервісу та місце на ринку ПП «Вінницька ліфтова компанія», проводиться формування стратегій впровадження нового відділу маркетингу. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції. З метою підвищення ефективності управління маркетингом сервісної компанії потрібно застосовувати нові методи залучення клієнтів, та сервіси, орієнтовані на споживачів. The purpose of this thesis is to develop elements of the marketing complex for the Private Enterprise "Vinnytsia Elevator Company" on the Ukrainian market. In the first chapter, the theoretical foundations of the marketing complex are revealed: the marketing environment, the development of marketing strategies, the place of the product in the marketing complex and the foundations of the formation of a trademark are considered. In the second section, an analysis of the state of the company in the context of the introduction of a new marketing department, an analysis of the Ukrainian elevator service market and the place on the market of PE "Vinnytsia Elevator Company", and the formation of strategies for the introduction of a new marketing department are carried out. Based on the results of the work, conclusions and suggestions were made. In order to improve the effectiveness of marketing management, a service company needs to apply new methods of customer attraction and consumer-oriented services.uk-UAпідприємствоуправління маркетинговою діяльністюрекламапросуваннямаркетингenterprisemanagement of marketing activitiesadvertisingpromotionmarketingУдосконалення маркетингової діяльності сервісної організаціїImprovement of the marketing activities of the service organizationOther