Голіцин, Андрій МиколайовичГолицын, Андрей Николаевич2017-09-132017-09-132009Голіцин А. М. Стратегія розрахунків ефективності виставкових заходів: досвід західних компаній / А. М. Голіцин // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 461–470.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22114Стаття присвячена актуальним проблемам вимірювання ефективності виставкових заходів з точки зору експонентів і містить методику таких розрахунків, що можуть бути використані великими та середніми вітчизняними підприємствами-виробниками та посередниками.ukВиставкова програмаефективністьдоходнамірвраженняекономія на витратахCRMрекламапрямий маркетингPRспіввідношення окупностіСтратегія розрахунків ефективності виставкових заходів: досвід західних компанійArticle659.15