Садовник, Олександр ВолодимировичSadovnyk, O.Садовник, Александр ВладимировичКоротченко, Е. І.2020-11-202020-11-202016Садовник О. В. Прогнозування маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства [Електронний ресурс] / Садовник О. В., Коротченко Е. І. // Східна Європа: економіка, бізнеса та управління : електр. наук.-практ. журн. / Придніпр. держ. акад. будівництва та архітектури ; [редкол.: В. І. Большаков (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Дніпро, 2016. – № 5. – С. 143–146. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/05.pdf. – Назва з титул. екрану.2518-1971https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34367У статті розглянуто сутність маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємства. На основі економічного та стратегічного аналізу наукових джерел наведені основні етапи аналізу маркетингових ризиків. Обґрунтовано думку про те, що застосування оцінки маркетингових ризиків є важливим елементом діяльності підприємства та інструментом досягнення його цілей. The article examines the nature of marketing risks in the implementation of development strategy of an enterprise. The research based on economic and strategic analysis of scientific sources shows the main stages of marketing risks. Point of view about importance of the usage of risk assessment of marketing as an element of the enterprise activity, and the tool for achieving business objectives has been justified. В статье рассмотрена сущность маркетинговых рисков при реализации стратегии развития предприятия. На основе экономического и стратегического анализа научных источников приведены основные этапы анализа маркетинговых рисков. Обосновано мнение о том, что применение оценки маркетинговых рисков является важным элементом деятельности, а также инструментом достижения целей предприятия.ukекономічний аналізоцінкамаркетинговий ризикуправління ризикомстратегія розвиткуeconomic analysisevaluationmarketingrisk managementstrategy developmentэкономический анализоценкамаркетинговый рискуправление рискомстратегия развитияПрогнозування маркетингових ризиків під час реалізації стратегії розвитку підприємстваPrediction of marketing risks associated with the implementation of enterprise development strategiesArticle338.64