Антонченко, Мирослава Юріївна2012-03-052012-03-052011-08-29Антонченко М. Ю. Визначення та принципи бренду товару / М. Ю. Антонченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 124–131.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1227Бренд (англ. brand )— комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. Широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше є фінансовим поняттям. Бренд може мати вигляд власного імені, символу або графічного зображення, яке представляє економічний об’єкт та однозначно з ним асоціюється в свідомості споживачів. Існує кілька основних трактувань бренду. Згідно першого, — бренд — це сума всіх почуттів, спогадів, образів та емоцій, які виникають у людини, коли вона з ним стикається. Згідно другого, — це обов’язково дуже позитивний образ, який говорить про високу якість та гарну репутацію свого власника.A brand can take many forms, including a name, sign, symbol, color combination or slogan. The word branding began simply as a way to tell one person’s cattle from another by means of a hot iron stamp. A legally protected brand name is called a trademark. The word brand has continued to evolve to encompass identity — it affects the personality of a product, company or service. A concept brand is a brand that is associated with an abstract concept, like breast cancer awareness or environmentalism, rather than a specific product, service, or business. A commodity brand is a brand associated with a commodity. Got milk? is an example of a commodity brand.Бренд (англ. brand, [brænd] — товарный знак, торговая марка) — термин в маркетинге, символизирующий комплекс информации о компании, продукте или услуге; популярная, легко - узнаваемая и юридически защищённая символика какого-либо производителя или продукта. Существует два подхода к определению бренда: •задача и также индивидуальные атрибуты : название, логотип и другие визуальные элементы (шрифты, дизайн, цветовые схемы и символы), позволяющие выделить компанию или продукт по сравнению с конкурентами; • образ, имидж, репутация компании, продукта или услуги в глазах клиентов, партнёров, общественности.ukбрендбрендінгспоживацька психологіяіміджтоварний знакобраз маркисила брендупросування брендуbrandbrandingconsumer researchimagetrade markbrand Іmagebrand powerbrand development indexбрендбрендингпотребительская психологияимиджтоварный знакобраз маркисила брендапродвижение брендаВизначення та принципи бренду товаруArticle658.012