Голіонко, Наталія ГригорівнаHolionko, NataliiaГолионко, Наталия ГригорьевнаКоротченко, Алла ПетрівнаKorotchenko, AllaКоротченко, Алла Петровна2018-04-162018-04-162018-04Голіонко Н. Г. Тенденції ринку електронної торгівлі в Україні / Голіонко Н. Г., Коротченко А. П. // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 квіт. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 410–417.978-966-926-228-8https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24237У статті розглянуто вітчизняні і світові тенденції розвитку електронної комерції, сучасні тренди онлайн-торгівлі в Україні, що пов’язані з надзвичайно стрімким поширенням ІКТ та процесами глобалізації. Розвиток інноваційних бізнес-організацій в умовах цифрової економіки має власні закономірності та тенденції, основні з яких є визначальними для успішної бізнес-реалізації інноваційних форм господарювання.The article deals with domestic and world tendencies of ecommerce development, modern trends of online trade in Ukraine, which are connected with the extremely rapid spread of ICT and processes of globalization. The development of innovative business organizations in the digital economy has its own patterns and trends, the main of which are crucial for the successful business implementation of innovative forms of management.ukелектронна комерціяінформаційні технологіїцифрова економікаелектронний бізнесонлайн-магазинелектронна торгівляінформаційне суспільствоe-commerceinformation technologydigital economyebusinessonline storee-commerceinformation societyТенденції ринку електронної торгівлі в УкраїніTrends in the electronic trade market in UkraineArticle