Закревський, Андрій ВалерійовичКравець, Ілля КостянтиновичKravets, Illia2025-01-142025-01-142024Кравець І. К. Інтернет-маркетинг в управлінні діяльністю підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Кравець Ілля Костянтинович ; наук. керівник Закревський А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 81 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47925Дана дипломна бакалаврська робота висвітлює процес та важливість Інтернет-маркетингу в діяльності підприємства. Правильне планування та застосування інструментів Інтернет-маркетингу забезпечує покращення показників економічної діяльності підприємства та його конкурентоспроможність на ринку. Автором були розроблені заходи, щодо вдосконалення інструментів Інтернет-маркетингу для ТОВ «СМАРТЛАБ», які пропонується використовувати для розвитку конкурентних позицій підприємства на ринку. This bachelor's thesis covers the process and importance of Internet marketing in the activities of the enterprise. Proper planning and application of Internet marketing tools ensures the improvement of economic performance of the enterprise and its competitiveness in the market. The author has developed measures to improve of Internet marketing tools for LLC «SMARTLAB», which are proposed to be used to develop the competitive position of the enterprise in the market.uk-UAінтернет-маркетингмаркетингові комунікаціїмаркетингова діяльністьцифровий маркетингпідприємствометодиinternet marketingmarketing communicationsmarketing activitiesdigital marketingenterprisemethodsІнтернет-маркетинг в управлінні діяльністю підприємстваInternet-marketing in the management of the company’s activitiesOther