Кірик, В. В.2016-06-232016-06-232008Кірик В. В. Особливості ціноутворення на генеричні товари в умовах конкурентного ринку / В. В. Кірик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 263–270.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18739Досліджено особливості обґрунтування рівня ціни на генеричні лікарські засоби з урахуванням динаміки та причин їх просування на вітчизняний ринок. Визначено методичні підходи до ціноутворення на генеричні товари з урахуванням особливостей конкурентної ситуації на ринку та цінової позиції фармацевтичної фірми.ukцінапроцес ціноутворенняринокконкуренціяконкурентоспроможність товарівпопитвитратиприбутокгенеричні лікарські засобифармацевтична компаніяспоживачОсобливості ціноутворення на генеричні товари в умовах конкурентного ринкуArticle338.516.22:615.012