Бєлікова, Юлія2016-09-122016-09-122015Бєлікова Ю. Ґендерні особливості інтернет реклами / Юлія Бєлікова // Маркетинг в Україні. – 2015. – № 1. – С. 31–34.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19243У статті зазначено гендерні рекламні стратегії, що панують на українському ринку реклами, розглянуті переваги та недоліки інтернет реклами та виділено гендерну специфіку інтернет реклами. До гендерних особливостей контексної реклами відносимо нівелювання гендерних розбіжностей, оскільки сам формат рекламних оголошень у adwords: лаконічність, інформативність, ненав’язливість знижує імовірність виникнення комунікативних барєрів.ukінтернет рекламагендеркомунікаціїконтексна рекламаAdWordsҐендерні особливості інтернет рекламиArticle659.12