Сахарова, Тетяна ВадимівнаЧерняк, Нонна АндріївнаCherniak, Nonna2025-01-092025-01-092024Черняк Н. А. Маркетингове просування товарів підприємства в мережі Інтернет : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Черняк Нонна Андріївна ; наук. керівник Сахарова Т. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 76 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47766Досліджено сучасні підходи до інтернет-маркетингу. Проаналізовано діяльність ТОВ «Брайт Н», зокрема, організаційно-господарські та маркетингові аспекти. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення інтернет-маркетингових стратегій підприємства та оцінку економічної доцільності їх впровадження. Modern approaches to Internet marketing are studied. The activity of «Bright N» LLC was analyzed, in particular, organizational, economic and marketing aspects. Recommendations for improving the company's Internet marketing strategies and an assessment of the economic feasibility of their implementation are offered.uk-UAмаркетингове просуванняефективність просуванняінтернет-середовищесоціальні мережі (SMM)контент-маркетингmarketing promotionpromotion effectivenessinternet environmentsocial media (SMM)content marketingМаркетингове просування товарів підприємства в мережі ІнтернетMarketing promotion of the company's goods on the InternetOther