Ларіна, Ярослава СтепанівнаРоговська, Аміна АндріївнаRohovska, Amina2025-01-142025-01-142023-12-18Роговська А. А. Бренд-стратегія в діяльності підприємства : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Роговська Аміна Андріївна ; наук. керівник Ларіна Я. С. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 102 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47919Магістерська робота спрямована на розробку теоретико-методичних засад і практичних рекомендацій для побудови бренд-стратегії для ТОВ «Укравіт Агро». Робота охоплює вивчення господарської та маркетингової діяльності підприємства, аналіз конкурентної позиції брендів та розробку комплексу заходів для поліпшення бренд-стратегії, брендової свідомості та конкурентних переваг. The master’s thesis aims to develop theoretical and methodological principles, along with practical recommendations, for constructing a brand strategy for Ukravit Agro LLC. The research encompasses the study of the company’s business and marketing activities, analysis of competitive brand positions, and the formulation of a comprehensive set of measures to enhance the brand strategy, brand awareness, and competitive advantages.ukбренд-стратегіястратегіямаркетингова стратегіябрендингрозвиток брендукомунікаційна стратегія брендуbrand strategystrategymarketing strategybrandingbrand developmentbrand communication strategyБренд-стратегія в діяльності підприємстваBrand strategy in company’s activityOther