Луцій, ОлександрВесперіс, Світлана2014-10-202014-10-202010-09Луцій О. Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування / Олександр Луцій, Світлана Весперіс // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 32–38.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5064У межах статті проведено ґрунтовний аналіз об'єктів дослідження, який дозволив з'ясувати головні проблеми сучасних вагоноремонтних заводів. Такими проблемами виявились обмеженість функцій, які реалізуються маркетинговою службою підприємств; відсутність єдиної інформаційної мережі підприємства; обмеженість функцій, які реалізуються службою контролю якості продукції.Within the article an excellent analysis of the objects of study is provided, which allows to find out the main problems of today's car-repair plants. Such problems are the limited functions that are implemented by marketing service companies; the absence of a single information network; the limited functions that are implemented by the service quality control.В пределах статьи проведен обстоятельный анализ объектов исследования, который позволил выяснить главные проблемы современных вагоноремонтных заводов. Такими проблемами являются ограниченность функций, которые реализуются маркетинговой службой предприятий; отсутствие единственной информационной сети предприятия; ограниченность функций, которые реализуются службой контроля качества продукции.ukконкурентоспроможністьоцінка рівня конкурентоспроможностіінтегральний показник конкурентоспроможностірадар конкурентоспроможностіcompetitivenessestimation of level of competitivenessintegral index of competitivenessradar of competitivenessконкурентоспособностьоценка уровня конкурентоспособностиинтегральный показатель конкурентоспособностирадар конкурентоспособностиОцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудуванняArticle339.137.2