Востряков, Олександр ВолодимировичVostriakov, OleksandrГребешкова, Олена МиколаївнаHrebeshkova, OlenaРешетняк, Тетяна ІванівнаReshetniak, Tetiana2012-01-162012-01-162010-04-27Востряков О. В. Ціннісна пропозиція магістратури: результати емпіричного дослідження / О. В. Востряков, О. М. Гребешкова, Т. І. Решетняк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 26–27. – С. 191–199.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1068У статті викладено результати емпіричного дослідження факторів та складових ціннісної пропозиції магістратури на прикладі ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Висунуто та перевірено робочі гіпотези про потреби та очікування студентів від магістратури, а також фактори, що визначають профіль цих потреб та впливають на співвідношення складових продуктового та репутаційного рівнів у профілі ціннісної пропозиції магістратури.The article represents the results of the empirical study of factors and components of the value proposition of magistrates based on the example of SHEE «Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman». The hypotheses on the needs of students and their expectations from the magistrates were formulated and tested, as well as the factors determining the profile of the needs affecting the ratio of the components of the product and reputation levels in the profile of the value proposition of magistrates.ukвищий навчальний закладмагістратурамаркетинг-концепціяціннісна пропозиціяпотребифундаменталізаціявища освітаuniversitymagestracymarketing conceptvalue propositionneedsfundamentalizationhigher educationЦіннісна пропозиція магістратури: результати емпіричного дослідженняMagistrates value proposition: empirical studiesArticle378.014