Ковтун, Володимир СергійовичKovtun, VolodymyrКовтун, Владимир Сергеевич2021-07-222021-07-222021-04Ковтун В. С. Деякі аспекти імплементації результатів контролю в розвиток навичок мовлення німецькою мовою за допомогою комп’ютерних інтерактивних практикумів автора [Електронний ресурс] / Ковтун В. С. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VII Міжнар. наук. конф. ІV Міжнар. наук. конгресу SOCIETY OF AMBIENT INTELLIGENCE 2021, м. Київ (20–21 квіт. 2021 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 44–51. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36389Автор пише про значення невідкладності перевірки результатів для забезпечення контролінгу навчальної діяльності та про практику такої невідкладної перевірки інструментами комп’ютерних інтерактивних практикумів автора. Студент ще пам’ятає про шлях своєї думки до щойно зафіксованого результату, він практично одразу співвідносить зафіксоване з правилом, що є в його свідомості, але залишилося незапитаним, або звертається до граматичного довідника. При цьому шанси студента на успішне подолання з’ясованих недоліків та набуття навичок граматично та лексично вірно оформленого письмового та/або усного мовлення значно зростають. Описані методи та інструменти ефективні й за умов дистанційного навчання. The author deals with the importance of the immediate check of results for granting controlling by learning and teaching activities in German foreign language lessons. The author practices such immediateness by using his own computer-aided interactive tutors. The student’s mind paths to the already determined result are still fresh in his memory. He can either quote the necessary rule out of his own memory or consult a reference work. The student’s prospects of: a) successfully coming over cleared deficiencies, b) developing of his or her skills in correct oral and written expression increase significantly. The methods and instruments discussed here also apply to distance learning.ukнавчальна діяльністьнімецька мова як іноземнаусне та письмове мовленнянавички«зовнішній» та «внутрішній» контрольконтролінгмозкова діяльністьдумкапам’ятьзбільшення шансівкомп’ютерні інтерактивні практикумидистанційне навчанняLearning and teaching activitiesGerman as foreign languageoral and written expressionskills“external” and «internal» controlcontrollingBrain activitiesmindmemoryimprovement of prospectscomputer-aided interactive tutorsdistance learningДеякі аспекти імплементації результатів контролю в розвиток навичок мовлення німецькою мовою за допомогою комп’ютерних інтерактивних практикумів автораArticle