Чикусова, Марина2014-10-242014-10-242010-07Чикусова М. Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні / Марина Чикусова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 21–24.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5107Високий рівень конкуренції на вітчизняному автомобільному ринку приводить до зниження ефективності стандартних маркетингових програм. Це змушує компанії находити нові, більш цікаві та дієві засоби для досягнення переваг на ринку. Одним із таких підходів на сьогодні є формування програм лояльності.ukбрендпрограма лояльностіавтодилеравтосалонавтомобільний ринокФормування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в УкраїніArticle339.1