Курченко, Ліна МиколаївнаKurchenko, LinaКурченко, Лина Николаевна2018-07-182018-07-182018-03-15Курченко Л. М. Європейські стандарти і міжнародні сертифікати у викладанні іноземних мов як чинник євроінтеграції вищої школи України / Курченко Л. М. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 233–238. – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25127Стаття продовжує низку досліджень щодо сучасних стандартів якості вищої освіти, які діють у Європейському Союзі з урахуванням інновацій, що відбулися останніми роками. У центрі уваги знаходиться нова редакція «Стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в європейському просторі вищої освіти» (ESG) 2015 року, розроблена Європейською асоціацією забезпечення якості вищої освіти (ENQA) на засадах студентоцентризму і компетентнісного підходу. У сфері мовної підготовки загальновизнаним міжнародним стандартом виступають «Спільні європейські референційні рамки» (Common European Framework Reference, або CEFR) Ради Європи, які у перебізі Болонського процесу набувають дедалі більшого значення для академічної мобільності і міжнародного визнання дипломів та сертифікатів. Виходячи з цього, надаються рекомендації щодо інтегрування стандартів, вимог і методів незалежних міжнародних мовних сертифікатів, зокрема telc, до навчальних курсів вищої школи України і підсумкової оцінки знань.The article continues a series of studies on current higher education quality standards in the European Union considering the innovations that have occurred in recent years. The focus is the new edition of «Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education» (ESG) 2015, developed by the European Association for Quality Assurance in Higher Education (ENQA) on the basis of student centrism and competence approach. In the field of language learning, the Common European Framework Reference (CEFR) by the Council of Europe is referred to as the key standard since its acceptance in 2001, still further gaining importance for international academic mobility and diploma recognition in line with the Bologna process. Therefore, integrating standards, requirements and methods of independent international language certificates, particularly telc, into teaching and outcomes assessment of foreign language studying in Ukraine is highly recommended.uk«Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в європейському просторі вищої освіти»ЄСРєвропейський простір вищої освітиЄПВОспільні європейські референційні рамкиCEFRвища освітаБолонський процесстандартисертифікаціясистема контролю якості освітистудентоцентризмкомпетенціякомпетентнісний підхідЄвропейський СоюзУкраїнавикладання іноземних мовкомунікативна компетенціяакадемічна мобільністьtelcStandards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education AreaESGENQAEuropean higher education areaEHEACommon European Framework ReferenceCEFRhigher educationBologna processstandardscertificationeducation quality management systemstudent centrismcompetence based approachcommunicative competenceEuropean UnionUkraineforeign language teachingacademic mobilitytelcЄвропейські стандарти і міжнародні сертифікати у викладанні іноземних мов як чинник євроінтеграції вищої школи УкраїниArticle