Аксенов, И. М.2014-06-252014-06-252013-08-15Аксенов И. М. Совершенствование маркетинга в экономике Украины / И. М. Аксенов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 215–222.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4034Предложены новые подходы относительно использования современного маркетинга к управлению отечественными субъектами хозяйствованияNew approaches on the use of modern marketing to managing domestic entities.Запропоновано нові піходи щодо використаннч сучасного маркетингу вітчізняеими суб’єктами господарювання.ruмаркетингсубъект хозяйствованиямаркетинговые исследованиякомплексный подходmarketingbusiness entitymarketing researchintegrated approachмаркетингсуб’єкт господарюваннямаркетингові дослідженнякомплексний підхідСовершенствование маркетинга в экономике УкраиныArticle656.5