Гончар, Вікторія ВасилівнаНазаренко, Микита ОлександровичNasarenko, Mykyta2024-06-072024-06-072023Назаренко М. О. Управління брендом бізнес-організації : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Назаренко Микита Олександрович ; наук. керівник Гончар В. В.; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2023.- 76 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44577У роботідосліджується управління брендом бізнес-організації ТОВ «Епіцентр». Методологічна основа роботи: полягає у можливостівикористаннярозробленихпропозиційщодоудосконаленнямотивації персоналу у практичнійдіяльності ТОВ «Епіцентр». У роботіпроведено дослідження системи управління брендом ТОВ «Епіцентр» та здійсненопозиціонування бренду відносно споживачів.Обґрунтовано доцільність вдосконалення наявного процесу бренда і у діяльності ТОВ «Епіцентр». The management of the brand of the business organization «Epicenter» LLC is explored in the study. The methodological basis of the work lies in the possibility of using developed recommendations for improving employee motivation in the practical activities of «Epicenter» LLC. The study examines the brand management system of «Epicenter» LLC and positions the brand in relation to consumers. The feasibility of improving the existing branding process in the activities of «Epicenter» LLC is substantiated.ukуправління брендомбізнес-організаціяЕпіцентрорганізаційно-економічна характеристикадіагностикасистемиуправління брендомрозробленнязаходівbrand managementbusiness organizationEpicenterorganizational and economic characteristicsbrand management system diagnosticsdevelopment of measuresУправління брендом бізнес-організаціїBrand management of a business organizationOther