Голіцин, Андрій МиколайовичБезсмертний, Костянтин МиколайовичBezsmertnyi, Kostiantyn2024-12-092024-12-092023Безсмертний К. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємства у сфері послуг : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Безсмертний Костянтин Миколайович ; наук. керівник Голіцин А. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 88 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47295Магістерська робота досліджує стратегії та інструменти управління маркетинговими процесами на підприємстві, що надає послуги. Автор аналізує особливості маркетингового середовища у сфері послуг, вивчає поведінку споживачів та розробляє рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій. Дослідження враховує вплив інновацій та технологій на маркетинговий підхід до послугового сектору, надає практичні рекомендації для ефективного підвищення конкурентоспроможності підприємств у даній сфері. The master’s thesis explores strategies and tools for managing marketing processes at a service company. The author analyzes the peculiarities of the marketing environment in the service sector, studies consumer behavior and develops recommendations for optimizing marketing strategies. The study takes into account the impact of innovations and technologies on the marketing approach to the service sector, provides practical recommendations for effectively increasing the competitiveness of enterprises in this area.ukмаркетингова діяльністьуправління маркетингомпослугиконкурентоспроможністьцільова аудиторіяпозиціонуваннябрендингмаркетингова комунікаціястратегія маркетингуmarketing activitiesmarketing managementservicescompetitivenesstarget audiencepositioningbrandingmarketing communicationmarketing strategyУправління маркетинговою діяльністю підприємства у сфері послугManagement of marketing activities of an enterprise in the service sectorOther