Литюга, Юлія ВолодимирівнаКотик, Дарина КостянтинівнаKotyk, Daryna2025-02-142025-02-142024-12-18Котик Д. К. Формування стратегії управління товарним асортиментом комерційного підприємства : магістр. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Котик Дарина Костянтинівна ; наук. керівник Литюга Ю. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. комерц. діяльності і логістики. – Київ, 2024. – 120 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48816ТОВ «ЛЕНТІ ПРО» — провідний український виробник оптичних лінз, що пропонує широкий асортимент продукції для задоволення різноманітних потреб зору. Завдяки використанню сучасних технологій і персоналізованого підходу компанія забезпечує високу якість і комфорт. Стратегічні зміни, зокрема оптимізація товарного асортименту, сприяли зростанню фінансової ефективності: рентабельність асортименту зросла на 8,9%, витрати на зберігання зменшились на 435,4 тис. грн, а продажі збільшилися на 12%. Компанія демонструє гнучкість і конкурентоспроможність навіть в умовах економічної нестабільності, зміцнюючи свої позиції на ринку . «LENTI PRO» is a leading Ukrainian optical lens manufacturer offering a wide range of products to meet diverse vision needs. By leveraging advanced technologies and personalized approaches, the company ensures high quality and comfort. Strategic changes, particularly assortment optimization, have boosted financial performance: product profitability increased by 8.9%, storage costs were reduced by UAH 435,400, and sales grew by 12%. The company demonstrates resilience and competitiveness even in challenging economic conditions, strengthening its market position and ensuring sustainable development.ukуправління товарним асортиментомкомерційне підприємствооптимізація асортиментустратегія управлінняконкурентоспроможністьринкові умовиспоживчі потребиефективність діяльностіproduct range managementcommercial enterpriserange optimizationmanagement strategycompetitivenessmarket conditionsconsumer needsoperational efficiencyФормування стратегії управління товарним асортиментом комерційного підприємстваFormation of a strategy for managing the product range of a commercial enterpriseOther