Хобта, Світлана2019-01-102019-01-102018Хобта С. Ґендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України / Світлана Хобта // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 4. – С. 42–46.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/26817Компанія Kantar TNS в Україні одна з найбільших дослідницьких компаній України. Відразу зі зростанням соціально-політичної кризи наприкінці 2013 р. (початком Революції Гідності, а потім анексією Криму та збройним конфліктом на Сході) компанія поставила за мету глибоке вивчення громадської думки та максимальне інформування громадськості та державних установ про стан соціально-політичної ситуації.ukҐендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів УкраїниArticle