№ 2 (101) березень – квітень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 2 (101) березень – квітень by Author "Лилик, Ірина Вікторівна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина ВикторовнаДослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. У 2017 році результати дослідження були презентовані на засіданні Клубу директорів дослідницьких агенцій, яке відбулося 27 квітня 2017 року. Ми сподіваємося, що таке обговорення стане доброю традицією асоціації.