Кафедра іноземних мов ФЕФ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра іноземних мов ФЕФ by Author "Bieliakova, Olha"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Актуальність підвищення мотивації для оволодіння іноземною мовою професійного спрямування студентами-економістами в сучасних умовах змішаного навчання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга Владимировна; Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевнастатті аналізуються сучасні виклики, що постають перед викладачами, метою яких є підвищення мотивації студентів в процесі навчання іноземної мови в немовних закладах вищої освіти в умовах змішаного навчання. Визначено роль внутрішньої, зовнішньої мотивації та мотивації учіння. Змішане навчання розглядається як один із шляхів оптимізації вивчення і використання іноземної мови майбутніми фахівцями нелінгвістичних спеціальностей в їх майбутній професійній діяльності. The article deals with today’s challenges arising in the process of learning a foreign language in non-language universities, the teachers trying to grow student’s motivation. The role of internal, external and learning motivation is indentified. Blended learning is considered to be one of the ways of optimizing a foreign language study and its use by future non-linguistic specialists in their professional activities.Item Мотиваційний складник навчання другої іноземної мови в закладах вищої освіти нелінгвістичного профілю(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Іщенко, Тамара Миколаївна; Ishchenko, Tamara; Ищенко, Тамара Николаевна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга ВладимировнаItem Навчання другої іноземної мови в немовних закладах вищої освіти: сучасні виклики(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Машкова, Інна Миколаївна; Mashkova, Inna; Машкова, Инна Николаевна; Лещенко, Любов Павлівна; Leshchenko, Liubov; Лещенко, Любовь Павловна; Бєлякова, Ольга Володимирівна; Bieliakova, Olha; Белякова, Ольга ВладимировнаУ статті аналізуються сучасні виклики, з якими стикаються викладачі та студенти в процесі навчання другої іноземної мови в немовних закладах вищої освіти. Визначено роль методичних принципів, зокрема комунікативної, когнітивно-інтелектуальної, соціокультурної та міжкультурної спрямованості навчання. Змішане навчання пропонується як один із шляхів оптимізації вивчення і використання другої іноземної мови майбутніми фахівцями нелінгвістичних спеціальностей в їх майбутній професійній діяльності. The article deals with today’s challenges arising in the process of learning a second foreign language in non-language universities. The role of some methodological principles such as communicative, cognitive and intellectual, social and cultural and intercultural orientation of training is indentified. Modern model of blended learning is supposed to be one of the ways of optimizing a second language study and its use by future non-linguistic specialists in their professional activities.