Browsing by Author "Kuzomko, V. M."
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз наукових підходів до дослідження економічної безпеки підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-10-21) Кузьомко, Володимир Миколайович; Kuzomko, V. M.; Кузёмко, Владимир НиколаевичВисвітлено і критично проаналізовано основні наукові підходи до дослідження економічної безпеки підприємства. Запропоновано узагальнююче визначення її сутності.Item Гносеологічні аспекти співвідношення феноменів ризику і небезпеки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-10-12) Кузьомко, Володимир Миколайович; Kuzomko, V. M.Розглянуто сутність феноменів ризику і небезпеки. Проаналізовано основні спільні і відмінні риси між ними. Визначено можливості і перспективи інтеграції теорії економічної безпеки і ризик-менеджменту.Item Проблеми підприємств газового сектору України та державно-приватне партнерство як чинник їх вирішення(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019-03) Кузьомко, Володимир Миколайович; Kuzomko, V. M.; Кузёмко, Владимир НиколаевичПроаналізовано ключові проблеми підприємств газової промисловості України. Сформульовано основні напрями їх вирішення. З’ясовано необхідність застосування державно-приватного партнерства у цій сфері. The key problems of gas industry enterprises of Ukraine are analyzed. The main directions of their solving are formulated. The necessity of the use of public-private partnership in this sphere is clarified. Проанализированы ключевые проблемы предприятий газовой промышленности Украины. Сформулированы основные направления их решения. Выяснено необходимость применения государственно-частного партнерства в этой сфере.Item Інновації на ринку авіаперевезень: можливості та загрози(Херсонський державний університет, 2017) Кузьомко, Володимир Миколайович; Kuzomko, V. M.; Кузёмко, Владимир Николаевич; Пискун, Інна Миколаївна; Pyskun, I. M.; Пискун, Инна НиколаевнаУ статті розглянуто інноваційні маркетингові інструменти розвитку ринку авіаперевезень. Визначено та проаналізовано можливості та загрози на шляху впровадження інноваційних рішень. Особливий акцент зроблено на необхідності підвищення безпеки польотів та подолання психологічного страху у пасажирів. The article deals with innovative marketing tools for the development of the air transport market. Identify and analyze the opportunities and threats to the implementation of innovative solutions. Particular emphasis is placed on improving the safety of flights and overcoming the psychological fear of passengers. В статье рассмотрены инновационные маркетинговые инструменты развития рынка авиаперевозок. Определены и проанализированы возможности и угрозы на пути внедрения инновационных решений. Особый акцент сделан на необходимости повышения безопасности полетов и преодоления психологического страха у пассажиров.