№ 5–6 (104–105) вересень – грудень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 5–6 (104–105) вересень – грудень by Issue Date
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг і управління – конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Дадо, Ярослав; Віктор, Ян В.Item Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Рітсон, МаркМарк Прітчард, старший бренд-шеф Procter & Gamble, засудив "стінові сади"( закриті платформи) Google та Facebook і вимагає прозорості від цифрового ланцюжка постачання, оприлюднення нової епохи цифрової реклами.Item Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Шинкаренко, НаталіяItem От слайда к слову или как выступить эффективно(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Штепа, АннаItem Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Зозульов, ОлександрItem Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Решетилова, ТатьянаItem Першочергові завдання ГО «Українська Асоціація Маркетингу»: пріоритети 2018 року(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина ВикторовнаДана стаття написана з метою широкого обговорення пешочергових завдань розвитку ГО «Українська Асоціація Маркетингу». 2017 рік – це рік, коли асоціація перетнула рубіж свого 20-літнього існування. Історія організації має свої віхі, перемоги та помилки, як, зрештою, історія будь-якої організації або людини. Першим президентом Асоціації був академік Анатолій Федорович Павленко, (11 січня 1940, Владивосток, СРСР — 1 грудня 2016, Київ) — доктор економічних наук, професор, дійсний член АПНУ; завідувач кафедри маркетингу, член президії ВАК України; президент Української асоціації маркетингу, Ректор Київського національного економічного університету. За 20 років Асоціація об’єднала навколо себе маркетологів з різних сфер діяльності. Членами асоціації є маркетологи практики та викладачі, молоді фахівці та спеціалісти, які мають понад 20 років досвіду роботи в галузі. Сьогодні членами ГО «Українська Асоціація Маркетингу» є трудові колективи 76 компаній, 17 кафедр маркетингу, та понад 400 фахівців. За 20 років асоціація домоглася того, що стала однією з найбільш потужних об’єднань маркетологів в Україні. Це вимагає розробки стратегії розвитку організації з врахуванням її здобутків та нових завдань, які повстали перед організацією. Метою статті є залучення членів асоціації до визначення основних напрямків діяльності організації, формування стратегії та векторів розвитку, нової структури та основних завдань на довгострокову та короткострокову перспективу.Item Мотиватори праці менеджерів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Перевозова, Ірина; Попадинець, ІринаРозглянуто внутрішні та зовнішні мотиватори праці менеджерів, які є підґрунтям для формування механізму управління мотивацією праці менеджерів на підприємствах.