2013 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2013 рік by Subject "339.138"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Бренд як актив: принципи створення і управління(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-04-24) Шевченко, Олена ЛеонідівнаУ статті розглянуто роль і значення бренда як активу, розкрито основні принципи їхнього створення і управління. Визначено базові джерела формування активів бренда та умови їх капіталізації. Розкрито і проаналізовано фундаментальні етапи процесу управління активами бренда.Item Теоретичні засади стратегічного маркетингового планування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-04-16) Куць, Наталія ВікторівнаУ статті розглянуто питання сутності стратегії та стратегічного планування на підприємстві. Досліджено зв’язок стратегічного та маркетингового планування. Пропонуються напрями ефективного використання маркетингового планування на підприємстві.