Кафедра європейської економіки і бізнесу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра європейської економіки і бізнесу by Subject "004. 773. 7:004.056:351.86 - 049.5"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічні пріоритети виведення українських медійних продуктів на міжнародні ринки(Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2020) Чужиков, Андрій Вікторович; Chuzhykov, Andrii Victorovych; Чужиков, Андрей ВикторовичУ статті досліджено характер та особливості виведення вітчизняних медійних продуктів на міжнародні ринки. З'ясовано особливості їхнього виробництва та адаптації до міжнародного середовища, насамперед європейського. Розроблено графічну експортну модель вироблених в Україні продуктів та обrрунтована потреба в малому і великому колах розвитку креативних процесів відтворення з метою постачання на світові ринки. Запропоновано авторську таксонамічну модель створення доданої вартості медійного підприємництва, котра з одного боку передбачає певні елементи регулювання ринку національними інституціями, проте з другого - передбачає створення сучасних моделей виробництва у вигляді спеціалізованих платформ, кластерів, інноваційних систем, сукупність яких може забезпечити перехід України від споживацької системи медійних трендів до експортоорієнтованого виробництва. Доведена нагальна потреба в посиленні колаборації між вітчизняними і зарубіжними продуцентами медійних продуктів в плані взаємного посилення експортних позицій.