2015 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2015 рік by Subject "338.014.53:338.46"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Ілляшенко, Сергій М.; Конопелько, Г. М.; Неділько, М. О.; Старків, І. Л.Викладено основні положення і результати практичної апробації методичного підходу до аналізу факторів, що впливають на вибір абітурієнтами ВНЗ і спеціальностей підготовки. Запропонований підхід дозволяє точно оцінити споживацькі запити на ринку освітніх послуг конкретного регіону як узагальнено, так і в розрізі випускників окремих закладів середньої освіти, що надає можливість обґрунтовано вести профорієнтаційну компанію, диференціювати заходи комплексу маркетингу освітніх послуг конкретних ВНЗ і підвищити тим самим їх дієвість.