2015 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2015 рік by Subject "338.2"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Теоретичні аспекти маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Попова, Н. В.У статті розглянуто проблеми розвитку маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи, як концепції, що має значно ширший погляд на маркетингову діяльність, ніж традиційний маркетинг. На основі аналізу стейкхолдерського підходу в управлінні та положень маркетингу стейкхолдерів визначено основні його принципи та відмінності від традиційного маркетингу для підприємств транспортно-логістичної системи України. Визначено подальші напрямки наукових досліджень відносно розвитку маркетингу стейкхолдерів.Item Інформаційні і збутові системи маркетингу в умовах високих ризиків бізнесу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Шафалюк, Олександр Казимирович; Шафалюк, Александр КазимировичСтаття присвячена актуальним проблемам ризиків розвитку сучасного бізнесу, зокрема на ринку освітніх послуг. Критично проаналізовано підходи в організації інформаційних і збутових систем у маркетингу вищих навчальних закладів. Представлено пропозиції за результатами експериментів щодо впровадження нових аналітичних технологій, ефективної інтеграції зусиль зацікавлених осіб бізнесу, суб’єктів ринку.