№ 6 (64) листопад – грудень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 6 (64) листопад – грудень by Title
Now showing 1 - 13 of 13
Results Per Page
Sort Options
Item Cтилі соціальних кампаній в Україні у порівнянні з деякими країнами світу (спроба аналізу)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Хліпала, ПавелУ статті розглядаються проблеми створення і проведення соціальних кампаній, зосереджуючи увагу на специфічних характеристиках рекламних акцій, проведених на замовлення некомерційних організацій.Item Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Примак, Тетяна ОлександрівнаФормування поведінки споживачів з допомогою реклами на основі використання основних соціально-комунікативних технологій і психологічних прийомів у створенні рекламних звернень є одним з основних завдань креаторів. Це, з одного боку, є агресивною політикою підприємств стосовно споживачів, а з іншого - необхідна умова існування будь якої організації. Метою статті є презентація результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами та тієї, що по дається на українських рекламо носіях іноземними компаніями з урахуванням адаптації її до українського ринку за період 2003-2010 рр.Item Ефективне управління ризиками – важливий чинник формування сили банківського бренду(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Старостіна, Алла; Кравченко, Володимир; Шмиглюк, Дар’яЕфективне управління ризиками в економіці взагалі та в такій її ключовій сфері, як банківська зокрема, є одним із вирішальних факторів забезпечення сталої динаміки соціально-економічного розвитку будь якої країни.Item Кваліфікаційні іспити(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)Чергові кваліфікаційні іспити УАМ відбулися у грудні 2010 року в НТТУ «Київський політехнічний інститут». Претендентами на здобуття кваліфікаційного рівня «Менеджер з маркетингових досліджень» стали студенти і випускники кафедри промислового маркетингу НТТУ «КПІ».Item Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Семак, Богдан; Іванова, ЛіліяПроаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю; розкрито роль маркетингу у формуванні українського ринку екотекстилю на вказаних етапах.Item Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Кочкіна, Наталія; Румянцева, АлінаУ статті проаналізовано мотиваційні чинники ефективності процесу просування страхових послуг в Україні. Визначено ключові поведінкові чинники та мотивацію потенційних споживачів. Розкрито основні комунікаційні проблеми просування страхових послуг і розроблено рекомендації з підвищення їх ефективності.Item Показники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Сульповар, Лев; Богачова, ТетянаУ статті розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обґрунтовуються підходи до вибору оціночних показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії.Item Презентація огляд ринку консалтингових послуг в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)За матеріалами презентації "Ринку консультаційних послуг в Україні" Програми ділових консультацій Європейського банку реконструкції і розвитку 24 листопада 2010 р.Item Премія «EFFI AWARDS» 2010(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)На початку грудня 2010 року маркетологи зібрались, щоб обговорити питання ефективності проведення рекламних кампаній і складання маркетингових бюджетів. Саме так позиціонує себе премія «EFFI AWARDS», якою нагороджуються за найбільш ефективні рішення в рекламі, що репрезентують на конференції як успішні кейси.Item Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Граніш, СвітланаУ статті досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингвої політики комунікацій, проаналізовано структуру доходу підприємств від рекламної діяльності, структуру виконаних угод і вартості рекламних засобів масової нформації, запропоновано напрями їх подальшого розвитку на споживчому ринку.Item Сім компаній, які забезпечують 70% обсягу ринку аутсорсингових контакт-центрів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Зінчук, АннаУкраїнська Асоціація Директ Маркетингу (УАДМ) і Клуб керівників кол-центрів HotSkill завершили піврічне дослідження ринку аутсорсингових контакт-центрів України.Item Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Данніков, Олег ВолодимировичЗа сучасних умов оцінка ситуації, що склалася на ринку освітніх послуг, має основуватись на результатах маркетингових досліджень, що дозволяють визначати потенціал конкурентоспроможності закладів освіти загалом і ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» зокрема, оцінювати поточні конкурентні позиції, обґрунтовувати стратегію розвитку.Item Інформаційно-комунікаційні технології в картографії: рівень застосування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Коноплянникова, МаріаннаЯк застосувати комунікації на підприємствах картографо-геодезичної галузі України? Які особливості комунікацій в цій сфері, рівень їх розвитку, цим основним проблемам приділено увагу в данній статті.