№ 4 (73) липень – серпень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Перше засідання Індустріального Гендерного Комітету з Реклами
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
    11 вересня 2012 відбулося перше засідання Індустріального гендерного комітету з Реклами. Засідання було присвячене підготовці експертного висновку на відповідне звернення Експертної ради з питань розгляду звернень за фактами дискримінації за ознакою статі при Міністерстві соціальної політики України.
  • Item
    Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Николин, Ігор
    Наш співрозмовник – Ігор Николин, генеральний директор фахової галузевої асоціації виноградарів та виноробів «Українське Бюро Винограду та Вина» - УБВВ. Головними завданнями об’єднання є популяризація виноробної продукції та культури споживання вина; створення сприятливих ринкових умов; координація роботи у законодавчому полі; захист географічних найменувань продукції; протидія шахрайству та недобросовісній конкуренції; співпраця з представниками виноробних ринків інших країн, зокрема, Франції, Італії та Іспанії.
  • Item
    Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Райко, Діана
    Аналіз практичного застосування маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону показав, що сучасні умови їх господарювання вимагають нових підходів до здійснення маркетингової діяльності. Структура маркетингу на підприємстві повинна не тільки реалізувати традиційні функції збуту, дослідження та реклами, а й забезпечувати комплексний підхід до управління розвитком маркетингової діяльності, використовуючи при цьому в повному обсязі можливості та переваги комунікаційної політики та якісного інформаційного забезпечення. У зв’язку з цим актуальним вважається обґрунтування вибору такої організаційної структури, доцільності її створення шляхом визначення ефективності її функціонування.
  • Item
    Розвиток В2В в Україні: на шляху до спільноти та стандартів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Юрчак, Олександр
    Наприкінці 2010 року у в своїх статтях «Виклики маркетингу в Україні» та «Подорож в маркетинг майбутнього» я намагався зрозуміти та порівняти стан і тенденції розвитку в Україні та світі. Один із викликів – cтворення спільноти, в рамках якої можна було б обговорювати можливості та пріоритети розвитку. Відтоді пройшло 1,5 року. Які є здобутки та яким чином сьогодні ми можемо оцінювати стан розвитку В2В маркетингу в Україні?
  • Item
    Світ до 2050 року: Deutsche Post DHL опублікувала футурологічне дослідження
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
    Група компаній Deutsche Post DHL випустила у світ футурологічне дослідження «Погляд у майбутнє: логістика-2050", в якому розглядаються п'ять можливих сценаріїв розвитку торгівлі, бізнесу і суспільства до 2050 року.
  • Item
    Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Пащук, Лідія; Голобородько, Ірина
  • Item
    Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Гавура, Анна
    Сьогодні можна спостерігати усе менше розмежовування понять реклами, маркетингу та PR. Це свідчить про те, що компанії починають краще розуміти ці терміни, а разом з тим і усвідомлювати їхню значимість для розвитку брендів.
  • Item
    Матричний трейд: торговий маркетинг
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Орлова, Ванда
    Торговий маркетинг - всього лише один з набору інструментів сучасної торгівлі, але без якого сьогодні вже не обійтися ні виробникові, ні продавцеві продукції. Це інструмент, застосовуючи який, відбувається зміна акценту і центр ваги всієї маркетингової діяльності підприємства переноситься з продукту на торговий ланцюг.
  • Item
    Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Старостіна, Алла; Пригара, Ольга
    Розглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків. Наведено коротку характеристику джерел вторинної інформації в Україні та характеристику джерел отримання економічних, соціальних і політичних відомостей по окремих країнах при дослідженні міжнародних ринків.