№ 1 (76) січень – лютий

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Розробка програми лояльності для виробника конвекторів № 1 в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Щирін, Юрій; Журавльов, Євген; Якубець, Олег; Співаковська, Тетяна
    Кейс розроблено Агентством Індустріального Маркетингу спільно з заводом «Конвектор» для кейс-змагання студентських команд, що відбуватиметься під час VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «B2B-маркетинг», організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ «КПІ», 21-23 лютого 2013 р. Мета кейсу – на практичному прикладі застосувати концепцію метрики та управління лояльністю споживачів за допомогою методики NPS (Net Promoter Score). Прикладом було обрано український ринок газових побутових котлів і газові котли «Teplowest».
  • Item
    Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Лилик, Ірина Вікторівна
    У статті представлено щорічний огляд розвитку ринку маркетингових досліджень, який дає змогу виявити тенденції ринку, проблеми і шляхи їх подолання.
  • Item
    Дослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Кочкіна, Наталія
    Доведено високу місткість підліткового сегмента споживачів. Розкрито основні тенденції формування споживчих уподобань аудиторії тинейджерів. Виявлено мотиваційні ознаки підліткової аудиторії споживачів, зокрема, чинники впливовості референтних груп і рівень конформізму поведінки.
  • Item
    Прогнозы развития рынка легковых автомобилей в 2013 году. Материалы рабочего заседания 28 марта 2013.
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Сокол, Михаил
  • Item
    Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Бакушевич, Іванна; Мартиняк, Ірина
    У статті розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями розвитку транскордонних ринків в Україні із використанням інструментарію регіонального маркетингу.
  • Item
    Соціальні мережі як інструмент управління репутацією
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Савченко, Юлія
  • Item
    Досвід українських компаній в налагодженні діалогу з новим споживачем
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Лилик, Ірина Вікторівна
    Розвиток інформаційних технологій сприяв появі нових можливостей для діалогу зі споживачем. Споживач стає творцем бізнес середовища. Спираючись на технічні можливості, клієнти почали оприлюднювати свою думку щодо товарів і послуг, поширювати її в співтовариствах, які, в свою чергу, формуються ними самими. З іншого боку, з’явилась можливість активного спілкування з клієнтом і поширення інформації підприємства стосовно продукту вустами споживачів. У даній статті представлена методика оцінки ефективності роботи українських брендів в інтернет-просторі, у тому числі, в соціальних мережах Facebook і ВКонтакте, які розглядаються як інформаційна платформа споживачів.