Browse
Recent Submissions
Item Розробка програми лояльності для виробника конвекторів № 1 в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Щирін, Юрій; Журавльов, Євген; Якубець, Олег; Співаковська, ТетянаКейс розроблено Агентством Індустріального Маркетингу спільно з заводом «Конвектор» для кейс-змагання студентських команд, що відбуватиметься під час VII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «B2B-маркетинг», організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ «КПІ», 21-23 лютого 2013 р. Мета кейсу – на практичному прикладі застосувати концепцію метрики та управління лояльністю споживачів за допомогою методики NPS (Net Promoter Score). Прикладом було обрано український ринок газових побутових котлів і газові котли «Teplowest».Item Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Лилик, Ірина ВікторівнаУ статті представлено щорічний огляд розвитку ринку маркетингових досліджень, який дає змогу виявити тенденції ринку, проблеми і шляхи їх подолання.Item Дослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Кочкіна, НаталіяДоведено високу місткість підліткового сегмента споживачів. Розкрито основні тенденції формування споживчих уподобань аудиторії тинейджерів. Виявлено мотиваційні ознаки підліткової аудиторії споживачів, зокрема, чинники впливовості референтних груп і рівень конформізму поведінки.Item Прогнозы развития рынка легковых автомобилей в 2013 году. Материалы рабочего заседания 28 марта 2013.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Сокол, МихаилItem Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Бакушевич, Іванна; Мартиняк, ІринаУ статті розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями розвитку транскордонних ринків в Україні із використанням інструментарію регіонального маркетингу.Item Соціальні мережі як інструмент управління репутацією(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Савченко, ЮліяItem Досвід українських компаній в налагодженні діалогу з новим споживачем(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Лилик, Ірина ВікторівнаРозвиток інформаційних технологій сприяв появі нових можливостей для діалогу зі споживачем. Споживач стає творцем бізнес середовища. Спираючись на технічні можливості, клієнти почали оприлюднювати свою думку щодо товарів і послуг, поширювати її в співтовариствах, які, в свою чергу, формуються ними самими. З іншого боку, з’явилась можливість активного спілкування з клієнтом і поширення інформації підприємства стосовно продукту вустами споживачів. У даній статті представлена методика оцінки ефективності роботи українських брендів в інтернет-просторі, у тому числі, в соціальних мережах Facebook і ВКонтакте, які розглядаються як інформаційна платформа споживачів.