№ 2 (71) березень – квітень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 14 of 14
  • Item
    Концептуально-стратегічні підходи маркетингової діяльності інноваційного університету
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Онищенко, Володимир
    У статті розглянуто концептуальні засади організації маркетингової діяльності університету як активного учасника інноваційного процесу. Визначено сучасні особливості позиціонування університету на ринках освітніх послуг і науково-технічної продукції. Запропоновано організаційні зміни в структурі університету.
  • Item
    Академічні асоціації як чинник демократизації української вищої освіти
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Пронкевич, Олександр
    Створення українських академічних асоціацій (як вузькопрофесійних, так і на рівні окремих ВИШів) останнім часом набирає обертів. Крім того, поширеною практикою є вступ українських університетів до міжнародних освітніх асоціацій. Проте роль і місце добровільних об’єднань науковців в Україні досі ще залишається недостатньо осмисленими.
  • Item
    Перспективи і роль академічних консорціумів у процесах реформування вищої освіти в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Клименко, Леонід; Кондратенко, Юрій
    Стаття прсвячена обговоренню проблем взаємозв’язку демократичних змін в освітянській сфері для підвищення рівня кваліфікації, загальної культури та ерудиції фахівців з вищою освітою з ефективністю процесів державотворення в Україні. У ній аналізуються широкі можливості для міжуніверситетської співпраці, які відкриває об’єднання різнопрофільних університетів в академічні консорціуми, з врахуванням всіх потенційних можливостей навчальних закладів. Детально обговорюються цілі створення та основні характеристики академічних консорціумів, досвід американської та європейської систем вищої освіти з формуванням академічних консорціумів, можливості впровадження механізму багатовекторної неперервної освіти, можливості ефективного відстоювання і утвердження принципів університетської автономії та академічної свободи на основі академічних консорціумів, а також проблеми і перспективи міжуніверситетської інтеграції в українському освітньому просторі.
  • Item
    Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Окландер, Михайло Анатолійович
    В умовах посилення конкуренції зростає потреба в інструменті за допомогою якого можна було б визначити та підтвердити кваліфікацію маркетолога. Саме таким інструментом є професійна сертифікація. Система професійної сертифікації діє у національних професійних асоціаціях світу.
  • Item
    Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації інтернет-бізнес процесів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Гриценко, Сергій
    Розглянуто фактори і напрями активізації електронної комерції. Досліджено показники товарного асортименту інтернет-магазинів в Україні. Запропоновано механізм економічної модернізації інтернет-бізнес процесів.
  • Item
    Будь ексклюзивним або ... Ексклюзивний маркетинг як нова філософія брендів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Співаковська, Ліка; Жебровська, Альона
  • Item
    Маркетингове дослідження спеціалізованих ЗМІ на ринку стоматології України
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Примак, Тетяна Олександрівна
    Ринок стоматології успішно розвивається на території України. На ньому, в умовах жорсткої конкуренції у тісній взаємодії між собою працюють виробники та реалізатори стоматологічних матеріалів, інструментів, устаткування, дезінфікуючих засобів, медичного одягу та меблів, стоматологічні клініки, державні стоматологічні установи, громадські організації, спеціалізовані засоби масової інформації. Кінцевим споживачем стоматологічної послуги, що створюється на основі тісної взаємодії праці всіх учасників ринку у ланцюгу її виробництва та надання, є населення.
  • Item
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Лилик, Ірина Вікторівна
    Українська асоціація маркетингу щорічно проводить індустріальне дослідження щодо тенденцій на ринку маркетингових досліджень. Метою цього аналізу є визначення загального обсягу ринку маркетингових досліджень, який обраховується на підставі даних дослідницьких агенцій про обороти компаній у відповідному році, обговорення основних тенденції розвитку ринку та його перспективи на найближчі роки.
  • Item
    Міжнародному бізнесу – маркетингову підтримку
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Бутенко, Наталя; Кравченко, Володимир; Пащук, Лідія
    Кафедра міжнародної економіки економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка за сприяння Української спілки промисловців та підприємців, Української Асоціації Маркетингу та Всеукраїнської спілки вчених-економістів 15 березня 2012 року провела Міжнародну науково-практичну конференцію «Формування сучасної теорії та практики маркетингу в умовах глобалізації».
  • Item
    Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP CLUB 19 квітня 2012
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    Тема засідання: Як максимально ефективно здійснювати комунікацію результатів зовнішніх та внутрішніх досліджень - іншим підрозділам компанії. Засідання мало місце у Пивній Академії Сан Ін-Бев Україна.
  • Item
    Дизайн – річ суб’єктивна, але…
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Щирін, Євген
  • Item
    Головне — зворотна реакція
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Коленчук, Олександра
    Охоче розказала про свої враженнями та думками щодо нового формату спілкування інтернет-еліти, Олександра Коленчук – представник торгової марки «Соки України», яка виступила спонсором заходу.
  • Item
    Інтернет в Україні виходить на новий рівень
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Щиріна, Тетяна
    23 березня у Києві пройшов перший Всеукраїнський Форум «Дні Інтернет-маркетингу». Соорганізатор форуму - генеральний директор компанії «ЮДЖЕС ГРУП» Тетяна Щиріна, поділилася результатами проведення такого актуального заходу для усіх, хто розуміє «ціну» просування в глобальній мережі.
  • Item
    Перший млинець не став грудкою
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03) Деркач, Олена
    Цьогорічним ноу-хау українського ІТ сегменту по праву можна назвати Всеукраїнський Форум “Дні Інтернет-маркетингу” 2012.