№ 3 (67) травень – червень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 14 of 14
  • Item
    Школа-студія для гендерних спеціалістів в сфері економічного розвитку (сертифікаційний рівень)
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    ВГО „Українська асоціація маркетингу”, Центр ґендерно-правової освіти у партнерстві з Департаментом ґендерної політики Міністерства соціальної політики України за підтримки Канадського фонду місцевих ініціатив упроваджує пілотний проект „Школа-студія для гендерних спеціалістів в сфері економічного розвитку (сертифікаційний рівень)”.
  • Item
    Форум “Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі”
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    Форум буде присвячений обговоренню та прийняттю Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі. Це крок у напрямку саморегулювання маркетингової та рекламної індустрії та розуміння важливої суспільної ролі маркетологів і рекламістів. 9 провідних громадських організацій підписали Протокол про наміри щодо підтримки та прийняття таких стандартів в Україні. Стандарти надають можливість визначити, які саме критерії необхідно враховувати при розробці етичної реклами, вони містять менеджерські поради, які спрямовані на уникнення ситуації щодо створення дискримінаційної реклами. У Стандартах визначені організаційні засади побудови розгляду скарг споживачів щодо неетичної реклами в Україні.
  • Item
    Програма саморегулювання щодо дитячої реклами
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    У 1974 році Національна Рада з перевірки реклами (National Advertising Review Council - NARC) заснувала Відділ перевірки дитячої реклами (the Children’s Advertising Review Unit -CARU) як програму саморегулювання з метою просування відповідальності у сфері реклами для дітей. Адміністрування CARU здійснюється Радою Бюро кращих бізнесів (Council of better business bureaus - CBBB), що заснована представниками індустрії реклами для дітей.
  • Item
    Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Старостіна, Алла; Кравченко, Володимир; Личова, Ганна
    Проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн. Викладені результати дослідження міжнародного іміджу країн, яке було проведено серед підприємців 22 країн протягом 2008-2009 рр. Встановлені чинники формування міжнародного іміджу країни, головне місце серед яких належить зовнішній політиці, рівню освіти населення та рівню корупції.
  • Item
    Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Шрамко, Ірина
    Заглядаючи у Європу, не варто кидатися на «Найкі» й «Кевени Кляйни», вважаючи, що це буде дешевше і вище якістю. Це не так. Місцеві бренди тримають ринок міцніше, а їх історія та маркетингова політика значно цікавіші. Не буду приховувати, що на багатьох брендів Чехії «полюють» або вже їх всиновили» транснаціональні корпорації. Чому ж ні – європейці відомі консерватори, тому підкрадатися до ринку слід обережно, краще через локальні компанії. Я маю намір розповісти про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача.
  • Item
    Технології формування власної торговельної марки
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Смілянець, Віталій
    В сучасних гостро конкурентних умовах розвитку торговельних мереж важливим чинником підтримання їх конкурентоспроможності є використання елементів бренд-менеджменту. Бренди підприємств роздрібної торгівлі є інструментами створення відмінних характеристик торговельних компаній та додаткових цінностей для споживача. Це є підставою для подальшого розвитку теорії торговельного бренд-менеджменту та впровадження в практику діяльності роздрібних мереж в нашій державі.
  • Item
    Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ- маркетингу, не витративши ані копійки
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Гридін, Данило
    В рамках DM ToolsDay Міжнародного бизнес-форуму «Дні Діалог Маркетингу в Україні 2011» Данило Гридін розповів про користь спліт-тестування, а також про те, на які «граблі» важливо не наступати під час його проведення. Слова у назві статті підкреслені недарма. Насправді у назві теми прихована cуперечність. Адже суть маркетингу – примножувати те, що у нього вкладається. Тобто, якщо Ви вклали $1, хороший маркетолог поверне Вам $2. Чим більше Ви вкладете, тим більше Вам повернеться. Проблема полягає у тому, що сучасному маркетологу з кожним днем усе складніше та складніше пам’ятати про базовий маркетинговий інструментарій. Навколо стільки спокус у вигляді digital-новинок, різноманітних соціальних мереж, блогів та інших новацій. Маркетологи забули, як відрізнити той маркетинг, що працює, від того, який НЕ працює?
  • Item
    Правила маркетингового руху
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Ширяєв, Вадим
    За 20 років підприємницької діяльності та 7 років практики в управлінні знаннями, Вадим навчився використовувати маркетинг та вивів власні правила. По суті вони є закономірностями – «що треба робити обов’язково і чого не можна робити при будь-яких обставинах!». Ці правила Вадим презентує на різноманітних конференціях і постійно доповнює. У 2011 році Вадим ініціював проведення дослідження з метою пересвідчитись, як вони працюють насправді. Дослідження охоплює понад 1000 російських керівників середнього бізнесу з метою виявити закономірності, які забезпечили їх успіх. Бажаєте знати, наскільки Ви успішний керівник? Протестуйте себе та свій бізнес на дотримання цих правил.
  • Item
    Застосування процесно-орієнтованого підходу для підвищення ефективності діяльності підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Радіонова, Наталія
    Для ефективного функціонування перед кожним підприємством перш за все повстають питання раціонального підходу у виборі структури управління.
  • Item
    Сучасні маркетингові екологічні стратегії підприємств
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Андрієнко, Олеся
    У статті розглядаються проблеми екологізації поведінки споживача та її врахування в маркетинговій стратегії підприємства; досліджуються питання екологічного сегментування, позиціювання, товарної, цінової та комунікаційної політики підприємства.
  • Item
    Результати дослідження компанії «QuickStart». Заробляти не можна втрачати – як роблять Mystery shopping в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    Сьогодні Mystery shopping є поширеним та важливим маркетинговим інструментом. Кількість проектів з використанням цього методу в Україні росте з кожним днем. Це відбувається через необхідність підвищувати конкурентоздатність та розуміння керівниками компаній того факту, що насамперед необхідно думати про Споживача. Доведено, що набагато вигідніше розвивати довготривалі відносини з одним клієнтом, ніж завоювати багатьох на разові покупки.
  • Item
    ISO і маркетинг. Дослідження та якість.
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Плахтій, Максим; Максименко, Ольга
    Маркетинг як орієнтація на споживача і якість як основна характеристика продукції завжди були взаємопов'язані: неможливо уявити споживача, який не цікавився б якістю продукції. В цьому розумінні «Маркетингові дослідження» не є виключенням.
  • Item
    Маркетингові і соціологічні дослідження: ISO сертифікація в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
  • Item
    Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Лилик, Ірина Вікторівна
    Питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень залишаються у центрі уваги фахових організацій. Сьогодні найбільш активно у цьому напрямі діють дві організації: ESOMAR та EFAMRO. Останні декілька років ESOMAR розпочала ревізію своїх Директив та Керівництв. Деякі документи були переглянуті дуже грунтовно.