Політика просування АТ «Ощадбанк» у Хмельницькому регіоні: стан і шляхи покращення

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В загальних рисах розглянуто політику просування банківських послуг АТ «Ощадбанк», конкретно досліджено ставлення клієнтів до банківської установи та рівень їх задоволення діяльністю банку; визначено основні заходи щодо покращення якості просування банківських послуг АТ «Ощадбанк» у Хмельницькому регіоні.
This article outlines policies considered promote banking JSC «Oschadbank» specifically examined attitudes of clients in the banking institutions and their level of satisfaction of the bank; the main measures to improve the quality of banking services promotion JSC «Oschadbank» in Khmelnitsky region.
В данной статье в общих чертах рассмотрено политику продвижения банковских услуг АО «Ощадбанк», конкретно исследовано отношение клиентов к даному банковскому учреждению и уровень их удовлетворения деятельностью банка; определены основные действия по улучшению качества продвижения банковских услуг АО «Ощадбанк» в Хмельницком регионе.
Description
Keywords
політика просування, АТ «Ощадбанк», Хмельницький регіон, маркетингове дослідження, опитування, promotion policy, JSC «Oschadbank», Khmelnitsky region, market research, survey, политика продвижения, АО «Ощадбанк», Хмельницкий регион, маркетинговое исследование, опрос
Citation
Калюжна І. Ю. Політика просування АТ «Ощадбанк» у Хмельницькому регіоні: стан і шляхи покращення / І. Ю. Калюжна // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 1. – С. 99–102. – Назва з титул. екрану.
Collections