Синергія в стратегічних партнерствах підприємств та джерела її виникнення

Thumbnail Image
Date
2010-06-17
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розкрито сутність синергії в стратегічних партнерствах підприємств та джерела її виникнення. Узагальнено види синергії. Описано основні підходи до оцінювання синергійного ефекту. Визначено проблеми розроблення та застосування показника для оцінки синергійного ефекту. Розкрито концептуальні положення методики визначення коефіцієнта синергії.
The article deals with the essence of synergy in strategic partnerships and business sources of its occurrence. The types of synergies are generalized. The work presents the basic approaches to the evaluation of synergistic effect. The problems of development and application parameter for assessing synergistic effect are presented in the article. There were revealed the conceptual provisions methodology for determining the coefficient of synergy.
Description
Keywords
cтратегічні партнерства підприємств, синергійний ефект, операційна синергія, фінансова синергія, управлінська синергія, коефіцієнт синергії, strategic partnership firms, synergistic effect, operating synergies, financial synergies, management synergy, factor synergy
Citation
Махова Г. В. Синергія в стратегічних партнерствах підприємств та джерела її виникнення / Г. В. Махова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 26–27. – С. 27–31.