Формування конкурентних переваг на ринках з поглибленою диференціацією продукту

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розкрито сутність і зміст поняття «диференціація продукту». Визначено роль диференціації продукту в забезпеченні стійких конкурентних переваг підприємства. Розроблено рекомендації щодо формування конкурентних переваг на ринках з поглибленою диференціацією продукту.
The article reveals the essence and the concept of «product differentiation». The work considers the role of product differentiation in ensuring a sustainable competitive advantage. The recommendations on the formation of competitive advantage in the market with in-depth differentiation are presented in the paper.
В статье раскрыты сущность и содержание понятия «дифференциация продукта». Определена роль дифференциации продукта в обеспечении устойчивых конкурентных преимуществ предприятия. Разработаны рекомендации по формированию конкурентных преимуществ на рынках с углубленной дифференциацией продукта.
Description
Keywords
диференціація продукції, горизонтальна та вертикальна диференціація продукції, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, product differentiation, horizontal and vertical product differentiation, competitive advantages, competitiveness, дифференциация продукции, горизонтальная и вертикальная дифференциация продукции, конкурентные преимущества, конкурентоспособность
Citation
Кузьомко В. М. Формування конкурентних переваг на ринках з поглибленою диференціацією продукту / В. М. Кузьомко, А. В. Стаховська // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 1. – С. 123–127. – Назва з титул. екрану.