Опорний конспект лекцій як інтегруюча складова навчально-методичного комплексу з інформатики

Abstract
У статті розглядається місце опорного конспекту в структурі навчально-методичного комплексу з інформатики, методичні особливості його проектування та можливості активізації пізнавальної діяльності студентів у разі використання опорного конспекту як на інноваційних лекціях, так й для самостійної роботи студентів.
The article discusses the place of the reference to the abstract structure of educational complex in economic science, methodical features of its design and capabilities to enhance the cognitive activity of students in the conditions of use of the reference outline of lectures on innovation and for students' independent work.
Description
Keywords
опорний конспект, навчально-методичний комплекс з інформатики, пізнавальна діяльність студентів, abstract reference, training complex of computer science, cognitive activity of students
Citation
Опорний конспект лекцій як інтегруюча складова навчально-методичного комплексу з інформатики / Ю. М. Красюк, М. В. Сільченко, Т. О. Кучерява, Г. М. Супрунюк // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology / editorial board: Xénia Vámos (editor-in-chief) [and other]. – Budapest, 2015. – III, Issue: 57. – P. 29–34.