Актуальні питання формування маркетингової стратегії вищого навчального закладу
Loading...
Date
2007-02
Authors
Студінський, Володимир Аркадійович
Студинский, Владимир Аркадьевич
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Description
Keywords
Citation
Студінський В. А. Актуальні питання формування маркетингової стратегії вищого навчального закладу / В. А. Студінський // Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 6–8 лют. 2007 р. : в 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Ч. І. – С. 490–491.