Різновиди та передумови впровадження інформаційної стратегії на вітчизняних підприємствах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
На основі авторського підходу до визначення та типології інформаційної стратегії підприємства у статті висвітлено необхідні передумови доцільності розробки інформаційної стратегії та запропоновано перелік проектів для удосконалення інформаційної роботи на прикладі чотирьох українських компаній різних бізнес-профілів.
On the basis of the author’s approach to the definition and typology of enterprise information strategy the article lightens the feasibility of developing an information strategy and proposed list of projects for the improvement of information work based on the example of four Ukrainian companies in various business formats.
Description
Keywords
підприємство, стратегічний менеджмент, інформаційна стратегія, інформаційних продукт, інформаційне середовище, enterprise, strategic management, information strategy, information product, information environment
Citation
Гребешков О. М. Різновиди та передумови впровадження інформаційної стратегії на вітчизняних підприємствах / О. М. Гребешков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 61–72.