Позиціонування товарів як елемент маркетингової діяльності (на прикладі товарної групи «Кава»)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-08-25
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті висвітлено питання позиціонування кавової продукції на ринку України, визначено поняття та значення позиціонування як елементу маркетингу, наведена класифікація (за об’єктом, спрямованістю та цільовою аудиторією) та умови успішного позиціонування товару на ринку України. Позиціонування кавової продукції розглянуто на основі лояльності споживачів і присутності кавових виробників та брендів на українському ринку.
The article deals with the question of positioning of coffee production at the Ukrainian market in which the meaning of positioning as the element (item) of marketing was defined, also it was presented the classification (from the point of view of object, direction and target audience) and conditions of the successful product positioning at the Ukrainian market. Positioning of coffee production is considered from the point of view of loyalty of customers and presence of producers and brands of coffee at the Ukrainian market.
В статье изучен вопрос позиционирования кофейной продукции на рынке Украины, определено понятие и значение позиционирования как элемента маркетинга, наведена классификация (по объекту, направленности и целевой аудитории) и условия успешного позиционирования товара на рынке Украины. Позиционирование кофейной продукции рассмотрено на основе лояльности покупателей и присутствия производителей и брендов кофе на украинском рынке.
Description
Keywords
позиціонування, позиція товару, бренд, positioning, product position, brand, позиционирование, позиция товара, бренд
Citation
Бенівська І. В. Позиціонування товарів як елемент маркетингової діяльності (на прикладі товарної групи «Кава») / І. В. Бенівська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 132–140.