Маркетинговий підхід до анімаційної послуги як системи

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто концепцію маркетингового підходу до анімаційних послуг в Україні. Головна увага приділена аналізу розвитку анімаційних послуг, як системи. Відродження українського анімаційного кіно — одна із нагальних задач, що постає перед вітчизняною кіноіндустрією.
The considered conception of the marketing going is near animation services in Ukraine. Main attention is spared the analysis of development of animation services, as systems. Revival of the Ukrainian animation cinema — one of urgent tasks, that appears before domestic by industry of the cinema.
Description
Keywords
маркетинг, кінематографія, анімація, відеопослуги, система, контакти, телекомунікації, marketing, cinematography, animation, videoservices, system, contacts, telecommunications
Citation
Пилипчук В. П. Маркетинговий підхід до анімаційної послуги як системи / В. П. Пилипчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 299–306.