Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину II

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Проведено аналіз товарної, фірмової та цінової структури ринку інгібіторів ангіотензину ІІ. Визначено рівень концентрації та монополізації виробництва препаратів. Розраховано коефіцієнт ліквідності цін та встановлено сегменти ринку які характеризуються низькою конкуренцією. Обґрунтовано необхідність розширення ринку досліджуваних препаратів за рахунок вітчизняного виробництва.
Have been carried an analyzed of commodity, brand and price of the market structure of inhibitors of angiotensin II. Have been defined the level of concentration and monopolization of medications. Calculated coefficient of liquidity and prices set market segments characterized by low competition. Have been carried an analyzed index of coefficients and average trade mark-up on drugsbrands. Have been justified the need to extend the market researched drugs through national production.
Description
Keywords
препарати-інгібітори рецепторів ангіотензину ІІ, маркетингові дослідження, ринок антигіпертензивних засобів, концентрація, монополізація, конкуренція, medications inhibitors of angiotensin II, marketing research, market for antihypertensive medications, concentration, monopolization, competition
Citation
Півень О. П. Маркетингові дослідження українського ринку лікарських препаратів групи інгібіторів рецепторів ангіотензину II / О. П. Півень, Н. О. Пузак, О. М. Хренов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 306–314.