Оцінювання маркетингових ризиків при виведенні нового товару на ринок

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто існуючі методи оцінювання ризиків, їх сутність, основні переваги та недоліки їх використання. Визначено критерії вибору маркетингових методів оцінювання ризиків. Запропоновано методику оцінювання маркетингових ризиків, що дозволяє більш повно охопити різні групи ризиків.
The article presents the existing methods of risk assessment, their essence, the key advantages and disadvantages of their use. The criteria for selecting the marketing methods of risk assessment are defined. The technique for marketing risk assessment which enables to embrace different groups of risks to a greater extent is offered.
Description
Keywords
маркетинговий ризик, оцінювання ризиків, методи оцінювання ризиків, прийняття рішень, marketing risk, risk assessment, methods of risk assessment, decision-making
Citation
Солнцев С. О. Оцінювання маркетингових ризиків при виведенні нового товару на ринок / С. О. Солнцев, А. В. Овчиннікова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київс. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 356–365.